දීක්ෂා ගුරු මග

‘‘අහමසමි සහමාන්
උත්තරො නාම භූම්‍යාම්
අභීෂාඉසම් විශ්වාෂා ශාමාශං විෂාසහිඃ’’

‘‘මම ජයග‍්‍රාහකයා වෙමි
මම පෘතුවිය මත වෙසෙන උත්තරීතමයා වෙමි
හැම තැනම හැම දෙයම හැම ආකාරයෙන්ම
ජයග‍්‍රහණය කරමි’’

— අථර්ව වේද

24 05 2021
වේද ගීතිකාවේ සැගවුණු සනාතන දහම

‘අශමන්වතී රීයතෙ සං රභධවමුත්තිෂ්ඨත් ප‍්‍ර තරතා සඛායඃ අත‍්‍රා ජහාම් යෙ අසත‍්‍රශෝවාඃ ශිවාන් වයමුතතරෙමාභි වාජන් (ඍග්. 10.58.8 ) ‘ප‍්‍රගතිහීන හා සත්ගුණ...

වැඩිදුර කියවන්න
23 05 2021
ඉදින් , ඔබ සටනට සුදානම්ද ?

සේනා යුදයට කැදවන සංඛ නාදයත් සමගින් අර්ජුන මෙසේ පැවසීය... මාගේ නෑයන් මිතුරන් සතරවට සැරසී මා අභියස සිටිනු දැකීමෙන් මගේ දෙකකුල්...

වැඩිදුර කියවන්න
23 05 2021
කර්මය පුනර්භවය හා ජීවිතය

බොහෝ මිනිසුන් සිතනුයේ තම ජන්ම කේන්ද්‍රය යනු තමා උපදින අවස්ථාවේ අහස් සිතියම නැතහොත් අහසේ ග‍්‍රහයන් පිහිටි ආකාරය පමණක් බවය. මෙය...

වැඩිදුර කියවන්න
22 05 2021
තමා තුළින් තමාව දැකීම…..

මා පුංචි පැහැදිලි කිරීමක් කරන්නම් ... ඔබ ඔබ ඉදිරියේ මනසින් නිර්මාණය කරන ලද දර්පණයක් තුලින් දකිද්දී පළමුවෙන්ම ඔබගේම පිළිබිඹුවක් දකිනු...

වැඩිදුර කියවන්න
05 04 2021
වේදය තුළ සඳහන්ව ඇති ආකාරයට මිනිසෙකු වූ විට නීති නමයකට ඔහු බැඳී සිටිනු ලබයි

වේදය යනු ලෝකයේ පැරණිම ලියවිල්ලයි. ඒ තුළ විශ්ව නිර්මාණයේ සිට නවීනතාක්ෂණය දක්වා බොහෝ දේ ලියැවී ඇති බව නොරහසකි. වසර නම...

වැඩිදුර කියවන්න
16 11 2020
දෙරටුව හැර දිය හැක්කේ දීක්ෂා ගුරුවරයෙකුට පමණි …….

මිනිසුන් භෞතිකවාදීව කොතරම් කතා කලද ඔහුන්ට යම් ගැටලූවක් ඇතිවන විට භෞතිකවාදී මානයන්ගෙන් මිදෙති. ඉන් පසු තම ගැටලූවෙන් මිදෙන්නට බොහෝ මාර්ග...

වැඩිදුර කියවන්න
15 11 2020
ජීවාත්මයේ ද්වී ස්වාභාවය . . .

මමෛවාංශෝ ජිවලෝකෙ ජීවභූත: සනාතන: මන:ෂෂ්ඨානින්‍දාියාණි ප‍්‍රඛාතීස්ථානි කර්ෂති ස්වාභාව ගුණ කැවී හැඩ ගැසුණු මේ ලෝකයේ ජීවාත්මය යනු පරමාත්මයෙන් භින්න වු සනාතනික...

වැඩිදුර කියවන්න
13 11 2020
මායා මිත්‍යා සහ නිත්‍යා

ජීව ආත්ම සංක්‍රමණය පිළිබඳව මා පෙර යම් සටහනක් තැබූ බව ඔබට මතක ඇති .... පරමාත්මය නැතහොත් විශ්වයේ ඇති මහා පදාර්ථය...

වැඩිදුර කියවන්න
07 11 2020
වෛදික ශාස්ත‍්‍රය වු කලි සියලූ ශාස්ත‍්‍රයන්ගේ මුදුන් මුලයි ……

මේක ආශ‍්‍රමයට පුංචි සිදුවීමක්.... නමුත් විවිධ ආගම් සිමා වලට කොටු වෙලා ඉන්න හැමොටම මේක පුංචි කථාවක් වෙන්නේ නැති බව මම...

වැඩිදුර කියවන්න
04 11 2020
වෛදික මග මගේ මාර්ගයයි ……

වෛදික මග මගේ මාර්ගයයි ...... මිනිසුන් දහස් ගණනකට ප‍්‍රායෝගික ජයග‍්‍රහණයන් උදෙසා ඒ තුළින් මම මග පෙන්වල තියෙනවා ...... බුදු දහම...

වැඩිදුර කියවන්න
04 11 2020
ඉරිගු මිට ……

එක් සැදෑවක මිනිසුන් කිහිප දෙනෙක් ආශ‍්‍රමයට පැමිණ සිටියා. ඒ වන විට අප ගුරුගේ ආශ‍්‍රමයට පැමිණ ගෙවිගොස් තිබුනේ සති තුනක පමණ...

වැඩිදුර කියවන්න
03 11 2020
හදිහුනියම් බිදදමන සොබා දහමේ විද්‍යාව.

කලි යුගය යනු සියලූ ශාස්ත‍්‍රයන්ගේ පොත්ත ඉතිරි වී ගුණය ඉවත්ව යන යුගයක් යැයි සෘෂිවරු පෙන්වා දී ඇත . එහි සරල...

වැඩිදුර කියවන්න
02 11 2020
දීක්ෂා මගින් මිස අත්හල නොහැකි සාප

අප සමාජය කටයුතු කිරිමේදිත් එකිනෙකා අතර ඇතිවන සහසබදතා වලදීත් අපේ සිතිවිලි හා චේතනාවල ස්වාභාවයන් වෙනස් වන බව ඔනෑම අයෙක් දන්නා...

වැඩිදුර කියවන්න
02 11 2020
පරම මෛත‍්‍රීය හා අපිරිමිත පේ‍්‍රමය යනු මුලික වෛදික හරයයි

වෛදිකයා සොබාදහමේ ශක්තිය විශ්වාස කල පිරිසක් ඒ තුළ සොබාදහමේ හැම දෙයක් තුළින්ම ශක්තිය උකහා ගන්නා ආයුරු ඔහුන් ප‍්‍රායෝගිකවම හදුනා ගත්තා.......

වැඩිදුර කියවන්න
26 10 2020
කර්මයට පිලියම් යෙදීමෙන් සියලු කර්මයන් ක්ෂය වෙනවාද ?

මේක දරුවෙක් අහපු ප්‍රශ්නයකට පිළිතුරක්.... කර්මයට පිළියම් යෙදීමේ සැබෑ අරමුණ කුමක්ද ? දීක්ෂා ගුරුවරයා කර්මයට පිළියම් යෙදීම තුල මූලිකත්වය දෙනු...

වැඩිදුර කියවන්න
14 10 2020
දීක්ෂාව……

මම මගේ ගුරුගේ ආශ‍්‍රමයෙන් පිටව යන්න ආසන්නයේ දිනක ගුරු මට ගුරුගේ සැදෑ ශාලාවට එන ලෙස පැවසුවා........ මම යනවිට ගුරුගේ ඉදිරියේ...

වැඩිදුර කියවන්න
12 10 2020
ගුරු හදින් උපදින දීක්ෂා මග

කර්මය පිලිබදව මගේ අත්දැකිම් කිහිපයක් සටහන් කිරිමෙන් පසු ගොඩක් දෙනෙක් විවිධ ප‍්‍රශ්ණ මගෙන් ඇහුවා. බොහෝ දෙනෙක් කියපු දේ තමයි කර්මයෙන්...

වැඩිදුර කියවන්න
11 10 2020
ආලෝකයෙන් ඔබ්බෙහි වු ප‍්‍රභාස්වරය දකින්න…..

හිරුගෙන් අප ආලෝකය ලබන්නෙමු. ඒ හිරුගෙන්ම ජිවය ලබන සදුගෙන් අප ජිවය ලබන්නෙමු. හිරුට වඩා අපට සමිපව ඇත්තේ ආලෝකයයි. අප ආලෝකය...

වැඩිදුර කියවන්න
11 10 2020
පරමාත්මීය සත්‍යයෙන් උකහාගත් විශ්වමය දෘෂ්ඨිය…

මා රට තුළ ඇතිවන යම් ගැටලු වලට වරින් වර විසදුම් දෙනවා. මේ පිලියම් වල හරය යම් අයට තේරුම් ගත නොහැකියි....

වැඩිදුර කියවන්න
10 10 2020
කර්මයෙන් නොගිලිහුණු වෛදිකය …

කර්මය ගොනෙකුගේ කරේහි බදින ලද ගැලක් මෙන් සසරපුරාම අප පසුපසින් පැමිණෙන බව අප අසා ඇත. එසේ රුගෙන එන කර්මය තුළින්...

වැඩිදුර කියවන්න
Translate »
You cannot copy content of this page